Cum slabim fara infometare sau efecte secundare

63 / 100

Organismul uman reacţionează diferit la o Dieta

Odată cu înaintarea în vârstă, metabolismul devine mai lenes, schimbările hormonale influențează starea de spiriti, iar sistemul digestiv, din păcate, nu mai funcționează în parametri normali.

Dacă vrei să slăbești, cel mai indicat este să alegi

Organismul uman reacţionează diferit la o dieta

potrivit în funcție de vârsta pe care o ai.

Stilul de viață, dar și caracteristicile individuale ale fiecăruia dintre noi pot afecta funcționarea normală a organismului. Corpul uman reacționează diferit

la o Dieta, însă nivelul metabolic și de dezvoltare poate varia în funcție de limita de vârstă.

Exercitiile fizice ard caloriile si reprezinta un element cheie in mentinerea unei greutati sanatoase sau in procesul de pierdere in greutate. In plus, exercitiile fizice fac parte dintr-un stil de viata sanatos si trebuie practicate cu regularitate inclusiv de persoanele care nu doresc neaparat sa slabeasca.

sa faca miscare moderata cu regularitate deoarece in acest fel protejeaza inima, reducand riscul de boli cardiovasculare,

Un somn suficient si odihnitor (7-9 ore pe noapte) si un nivel de stres redus prin practicarea tehnicilor de relaxare sau prin meditatie pot fi, de asemenea, de ajutor atat in atingerea, cat si in mentinerea unei greutati sanatoase

Evita sa mananci la micul dejun paine alba, covrigi, briose sau gogosi pentru ca au un continut bogat in carbohidrati procesati. Opteaza in schimb pentru alimente bogate in proteine, cum ar fi oua sau iaurt grecesc amestecat cu seminte de chia si fructe de padure. Vei descoperi ca senzatia de satietate se mentine timp indelungat.

Consuma carbohidrati bogati in fibre
Carbohidratii bogati in fibre sunt asa-numitii carbohidrati buni, care nu ingrasa. Fibrele imbunatatesc controlul glicemiei, ajuta la scaderea colesterolului si reduc riscul de boli cronice cum ar fi diabetul zaharat, cancerul colorectal si bolile de inima.

Alimente bogate in fibre:
• Legume si leguminoase: broccoli, spanac, varza de Bruxelles, cartofi dulci, fasole uscata, linte
• Fructe: mere, pere, fructe de padure, portocale
Dieteticienii americani incurajeaza consumul de fibre si recomanda sa eviti, pe cat posibil, carbohidratii rai, cum ar fi: paine alba, paste, covrigei, produse de patiserie, bomboane, sucuri carbogazoase.

In loc sa-ti propui sa slabesti un kilogram pe saptamana, stabileste-ti obiective cum ar fi sa mananci o portie (o ceasca) de legume la cina sau sa mergi pe jos 20 de minute in fiecare zi. De asemenea, este important sa tii un jurnal alimentar, pentru a monitoriza schimbarile facute in stilul de viata, dieta, exercitiile fizice si greutate. In acest fel, la sfarsitul fiecarei saptamani, vei sti daca este nevoie sa lucrezi mai mult pentru a-ti indeplini obiectivele.

Niciun aliment nu este 100% interzis!
Atunci cand imparti alimentele in “bune” si “rele”, automat te concentrezi asupra produselor alimentare pe care nu ar trebui sa le consumi, dar la care poftesti. De regula, cu cat un produs alimentar este “interzis”, cu atat mai mult te gandesti la el.

Sfatul expertilor americani este sa incerci sa te concentrezi sa consumi alimente sanatoase in proportie de 80%-90%. Acest obicei, combinat cu un program constant de exercitii fizice, va conduce pe termen lung la pierderea in greutate. In plus, in acest fel, iti acorzi mai multa libertate pentru a te bucura, ocazional, de alimente bogate in calorii fara sa te simti vinovat.

Sentimentul de vinovatie generat de consumul de alimente “interzise” actioneaza ca un bulgare de zapada in formarea emotiilor nesanatoase in copilarie, adolescenta si chiar la maturitate.

longevitate

La 20 de ani organismul este tonic, arderile rapide, iar corpul se adaptează ușor schimbărilor. Dacă nu este nevoie, nu se recomandă o dietă de slăbit la 20 de ani, însă este important să acorzi atenție alimentelor. Așadar: Mic dejun: 40 g cereale – fulgi de porumb sau de ovăz, 150 ml lapte, un fruct. Prânz: 100 g carne slabă sau 130 g peşte, 15 g ulei de măsline, 200 g legume preparate sau crude, 60 g pâine, un iaurt, un fruct. Gustare: 40 g pâine, 20 g ciocolată neagră. Cină: 150 g legume crude sau preparate cu o lingură de ulei vegetal, 30 g brânză, un fruct.

După vârsta de 30 de ani, încep procesele de îmbătrânire. De acum se resimte oboseala mai mult, intervine dezechilibrul emoțional, iar surplusul de kilograme în plus se elimină tot mai greu. Începând cu vârsta de 40 de ani, organismul nu mai este la fel de rezistent ca la 20 de ani, tocmai din acest motiv se impune un regim alimentar sănătos și mișcare fizică. Dietă de slăbit la 30-40 de ani:
Mic dejun: un iaurt dietetic, 60 g pâine, 10 g unt,  lingură de dulceaţă. Prânz: 40 g ton, 150 g legume preparate la abur, 150 g paste cu ulei de măsline, un fruct. Cină: 250 ml supă de legume, 130 g carne slabă, 30 g brânză, 40 g pâine, un fruct.


Dieta Paleo sau cum pot barbatii sa dea burta jos

După 40 de ani, femeile sunt predispuse la hipertensiune arterială, dar și la boli de inimă, artrită sau diabet. Acum, organismul își pierde din masa musculară, iar metabolismul consumă mai mult decât este capabil să asimileze. Regimul zilnic trebuie să conțină proteine, dar și vitamine, în special Vitamina C și complexul vitaminelor B.

Dietă de slăbit la 40 – 50 de ani: Mic dejun: 150 ml lapte degresat, un corn, 10 g unt, o lingură de dulceaţă; Prânz: Un ou sau 50 g peşte,  150 g legume la grătar cu puţin ulei de măsline, un iaurt fără grăsimi, un fruct; Cină: 150 g paste, 60 ml smântănă, 150 g peşte slab, 40 g pâine, 30 g brânză, un fruct.

infometare  e1608852706265

Dieta de slăbit de la 50+ devine tot mai dificilă pentru că după această vârstă este tot mai greu să dai jos surplusul de grăsime. Dieta alimentară trebuie să fie bogată în minerale, oasele suferă mai mult acum, iar femeile care au intrat la menopauză sunt mai predispuse la osteoporoză. De acum nu mai sunt indicate grăsimile, alimentele prăjite și nici dulciurile în exces. Din alimentația zilnică nu trebuie să lipsească lactatele (iaurt, lapte brânză), fructe și legume proaspete. Poți încerca: Mic dejun: 50 ml lapte semi-degresat, 60 g pâine, 8 g unt, un fruct. Prânz: 150 g paste, 100 g legume crude, 100 g carne slabă, 2 linguri ulei vegetal, un iaurt integral, un fruct. Gustare: 60 g pâine, 40 g brânză. Cină: 300 ml supă de legume, 80 g peşte, o lingură de ulei de măsline, un iaurt integral, un fruct.

Cateva indicii in plus nu strica niciodata :

Daca nu stii cand sa te opresti din mancat atunci mananca pana simti ca nu iti mai este foame nu pana cand sinti ca te saturi.

Creierul prercepe dupa 15 minute ca saturatia de mancare este indeplinita deci acela este un surplus de mancare care se depune in strat de grasime.

Mananca pana sinti ca sintomul de stomac gol a disparut si in timp vei slabi sau iti vei mentine greutatea, in acest mod si stomacul se va micsora treptat.

Daca te infometezi crezand ca vei slabi mai repede nu vei face decat sa fortezi organismul catre alte boli de stomac si  la prima masa vei pune la loc ceea ce ai dat jos cu mare greutate.

In cazul ceaiurilor dau pastilelor de slabit uitate foarte atent la toate detaliile, de obicei la semne adverse vei gasi simtome de diaree sau produce gaze la stomac .

in cazul diareei ineamna o deshidratare severa care nu va arde grasimile si in cazul gazelor la stomac daca nu sunt eliminate periodic pot provoca mai mult rau decat bine, gazele acumulate pot apasa pe organe sau intr-un caz mai fericit se vor autoevacua pe gura .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *